0سبد خرید
آموزش رنگ و مش با مدرک معتبر فنی حرفه ای

آموزش رنگ و مش، یکی از جذاب‌ترین و پردرآمدترین حوزه‌های زیبایی محسوب می‌شود و در صورتی که به طور اصولی و حرفه‌ای آموزش ببینید، می‌توانید در این زمینه موفقیت‌های زیادی کسب کنید و مانند حرفه‌ای‌ها درآمد فوق العاده بالا در همان ابتدای راه داشته باشید؛ دقت داشته باشید که برای آغاز کار در این لاین زیبایی، اهمیت دریافت آموزش‌های معتبر و استاندارد با سرفصل‌های های به روز و بازارکار محور بسیار بالاست که با توجه به همین موضوع، در این مقاله، به بررسی نکات کلیدی در انتخاب بهترین دوره‌های آموزشی رنگ و مش در تهران پرداخته و به معرفی سرفصل‌ها، هزینه، فرآیند ثبت نام و چگونگی ورود به بازار کار خواهیم پرداخت و یکی از بهترین دوره‌های آموزش رنگ و مش در غرب تهران را معرفی می‌کنیم.

ثبت نام در دوره آموزش رنگ و مش پیشرفته (ویژه بازار کار)

اگر به دنبال شرکت در یکی از تخصصی‌ترین آموزش‌های رنگ و مش پیشرفته با رویکرد عملی هستید که مختص ورود به بازارکار طراحی شده و شما عیناً چیزی را آموزش خواهید دید که قرار است مو به مو برای مشتری‌های خود اجرا کنید، ما به شما آموزش رنگ و مش آکادمی سمیه بانو را معرفی می‌کنیم؛ دقت داشته باشید که در این دوره نه تنها عملی آموزش می ببینید و عملی تمرین می‌کنید، بلکه به واسطه مدرک معتبری که در انتهای دوره به شما ارائه می‌شود، می‌توانید رزومه قوی داشته باشید و خیلی راحت و سریع‌تر وارد بازارکار شوید.

برای اطلاع دقیق از زمان برگزاری، هزینه، مدرک معتبر دوره، سرفصل‌ها و سایر سؤالات متداولی که در ذهن دارید، می‌توانید با شماره‌های زیر که شماره مستقیم آکادمی سمیه بانو است، در تماس باشید و از متخصصین ما نظرخواهی نماید.

02166560417 | 02166560418 | 09126440705

 ثبت نام در دوره آموزش رنگ و مش پیشرفته

جدیدترین سرفصل‌های دوره آموزش رنگ و مش (ویژه پاییز 1403)

دوره آموزش رنگ و مش آکادمی سمیه بانو، شامل سرفصل‌های گسترده و متنوعی است که به طور خاص برای آماده‌سازی هنرجویان جهت ورود به بازار کار طراحی شده است و شما در این دوره، با شناخت انواع رنگ‌ها و ابزارهای مرتبط آشنا می‌شوید و سپس تکنیک‌های مختلف مش، از جمله هایلایت و روش‌های مدرن را یاد می‌گیرید؛ همچنین، نکات مراقبت از مو بعد از رنگ و مش و اصلاح رنگ‌های نامطلوب نیز در این دوره آموزش داده می‌شود.

با توجه به این که تعداد سرفصل‌های این دوره زیاد است، تصمیم گرفتیم سرفصل‌های محبوب و قوی این دوره را با شما به اشتراک بگذاریم؛ بد نیست بدانید که آموزش رنگ و لایت حرفه‌ای ما، قطعاً سرفصل‌های کامل‌تری را شامل می‌شود که لیست آن از حوصله این مطلب خارج بود.

1. حذف و اصلاح رنگ‌های قبلی مو

2. آشنایی با انواع رنگ و ویژگی‌های آن

3. تسلط بر ترکیب رنگ‌ها و تکنیک‌های مش

4. آموزش اصول رنگ‌شناسی برای هنرجویان مبتدی و پیشرفته

5. یادگیری تکنیک‌های مختلف مش مانند کلاهی و فویلی

6. شناخت نظریه مثلث رنگ‌ها

7. شناسایی و اجرای روش‌های هایلایت مختلف

8. ترکیب رنگ‌های اولیه و ثانویه

9. آموزش تکنیک‌های آمبره و سامبره

10. توانایی خواندن کاتالوگ‌های رنگ مو

11. انتخاب رنگ مناسب بر اساس رنگ و فرم صورت

12. شناخت انواع رنگ‌های ترکیبی

13. استفاده از مواد مختلف در رنگ مو

14. تحلیل عکس‌های مرتبط با مد و رنگ

15. اجرای مش‌های متنوع از جمله مش‌های پر و تکه‌ای

16. آشنایی با پایه‌های مختلف رنگ مو

17. یادگیری ترکیب رنگ‌های محبوب بدون ایجاد زردی یا قرمزی

18. اجرای رنگ‌آمیزی چند مرحله‌ای

19. تسلط بر تکنیک‌های پایه رساندن مو

20. انجام تکنیک رنگ ریشه

21. آشنایی با بهترین برندهای رنگ مو و ابزار

22. رنگ‌آمیزی کامل مو

23. تکنیک بالیاژ

24. رنگساژهای مکمل

25. روش‌های مختلف بلیچینگ

26. پوشش‌دهی سفیدی مو با رنگ

27. هاشور زدن مو با رنگ‌های فانتزی

28. انجام رفله‌گیری با رنگ

با این که 28 سرفصل ذکر شده، تضمینی برای موفقیت شما در ورود به بازار کار است ولی باید بدانید دوره رنگ و مش ما خیلی جامع‌تر به لاین رنگ و لایت می‌پردازد و قطعاً بیشتر از چیزی که لیست شده آموزش می ببینید.

بازار کاری رنگ و مش چطوره؟

بازار کار آرایشگری به‌ویژه در حوزه رنگ و مش، در حال حاضر با رونق و پویایی خاصی روبه‌رو است که با توجه به افزایش علاقه‌مندی افراد به تغییر ظاهر و رنگ مو، نیاز به متخصصان مجرب در این زمینه به‌طور چشمگیری افزایش یافته است و با توجه به این که لاین رنگ و مش به‌خاطر رشد روزافزون خود، فرصت‌های شغلی مناسبی را برای آرایشگران فراهم می‌آورد، می‌توان گفت که اگر شما در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت کنید و مشتریان خود را راضی نگه دارید، همواره مشتری خواهید داشت و درآمد ویژه‌ای کسب می‌کنید.

البته این بازار سختی‌ها خاص خود را نیز دارد و باید بدانید که در ابتدای راه نمی‌توانید انتظار درآمد یک متخصص که چندین سال است در این زمینه مشغول است را داشته باشید ولی قطعاً به این درآمد در مدت خیلی مطلوبی خواهید رسید.

 بازار کاری رنگ و مش

هزینه آموزش رنگ و مش تخصصی 1403 چقدر است؟

آموزش‌های مرتبط با رنگ و مش به‌عنوان یکی از ضروریات ورودی به این بازار به شمار می‌روند و هزینه‌های دوره‌های آموزشی بسته به نوع و موسسه برگزارکننده متفاوت است و در برخی آموزشگاه‌ها، مانند آموزشگاه ما، تخفیف‌های ویژه‌ای برای ثبت نام شما در نظر گرفته شده است که البته به دلیل محدود بودن ظرفیت، امکان ثبت نام برای همه با این تخفیف نبوده و تعدادی کمی می‌توانند از این تخفیفات استفاده کنند.

بد نیست به این موضوع اشاره داشته باشیم که امکان ثبت نام در دوره رنگ و مش با تخفیف ویژه فقط برای 8 نفر اول بوده و بعد از تکمیل ظرفیت که مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد، شما باید هزینه کامل دوره را پرداخت کنید.

ویژگی دوره رنگ و مش آکادمی سمیه بانو

دوره‌های آموزشی رنگ و مش در آکادمی سمیه بانو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شامل آموزش توسط اساتید با تجربه، ارائه محتوای به‌روز و استاندارد و پشتیبانی مستمر از هنرجویان هستند؛ از سایر ویژگی‌های بارز این دوره‌ها می‌توان به اعطای مدرک معتبر نیز اشاره داشت که در ادامه و زمانی که به ویژگی‌های دوره بپردازیم با این موضوع نیز بیشتر آشنا می‌شویم.

  • امکان ثبت‌نام در دوره به صورت اقساطی با هماهنگی مدیریت مجموعه
  • آموزش توسط برترین اساتید در این حوزه
  • اعطای مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای در زمینه رنگ و مش
  • بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و مواد آرایشی روز دنیا
  • ارائه پشتیبانی حرفه‌ای در تمامی مراحل قبل، حین و بعد از دوره
  • فراهم کردن امکان ثبت‌نام در دوره با قیمت مناسب و تخفیف‌های ویژه
  • توزیع محتوای آموزشی شامل جزوه و کتاب راهنمای رنگ مو

انواع رنگ و مش پول‌ساز سال 1403

در سال 1403، تکنیک‌های جدیدی نظیر هایلایت‌های طبیعی، رنگ‌های فانتزی و نئونی، و همچنین تکنیک‌های آمبره و بالیاژ در حال به دست آوردن محبوبیت بیشتری هستند که این روند به آرایشگران این فرصت را می‌دهد که با ارائه خدمات متنوع و بروز، مشتریان بیشتری را جذب کنند و درآمد بالایی کسب نمایند و به همین دلیل نیز در مجموعه کلاس رنگ و مش سمیه بانو، به آموزش انواع تکنیک جدید رنگ و مش 2024 که محبوبیت بالایی دارند نیز می‌پردازیم.

دقت داشته باشید که تمامی این مدل‌ها به علاوه منابعی که می‌تواند موارد ترند رنگ و مش در هر ماه، فصل و سال را معرفی کند به شما در طول دوره معرفی خواهد شد.

 

آیا دوره رنگ و مش سمیه بانو بازارکار محور است؟

بله: با توجه به اینکه این دوره به طور جامع و حرفه‌ای به آموزش تکنیک‌های رنگ و هایلایت می‌پردازد، می‌توان گفت که محتوای آن کاملاً با الزامات بازار کار هم‌راستا است و شما را برای ورود به بازارکار آماده می‌کند؛ دقت داشته باشید که این دوره به گونه‌ای تنظیم شده که شما بتوانید بدون نگرانی و مشکل، به سادگی وارد عرصه کار شوید و با مهارت خود به درآمد برسید.

البته باید توجه داشته باشید که موفقیت شما در ورود به بازار کار به میزان درک، توجه و تمرین مداوم شما در هنگام و پس از دوره بستگی دارد و این تجربه یک آرایشگر است که میزان حرفه‌ای بودن او را مشخص می‌کند، نه مدارکی که بدست می‌آورد؛ پس حرفه‌ای تمرین و کار کنید تا حرفه‌ای شوید و به درآمدهای حرفه‌ای نیز برسید.

جمع بندی

در نهایت، با توجه به اینکه رنگ و مش یکی از پربازده‌ترین و محبوب‌ترین رشته‌های زیبایی است که به‌راحتی با توجه به حجم منابع آموزشی، می‌توان با شرکت در یک دوره تخصصی همراه با دریافت مدرک معتبر آموزش دید، شما نیز باید طبق همین اصول پیش بروید و حرفه‌ای‌ترین آموزش سطح وب را انتخاب کرده و در آن شرکت کنید که در همین راستا ما به شما آموزش رنگ و مش آکادمی سمیه بانو که از پایه تا پیشرفته است و قدم به قدم همه چیز را به شما آموزش می‌دهد، توصیه و معرفی می‌کنیم؛ به علاوه بد نیست بدانید که باید مدتی را به‌عنوان کارآموز فعالیت کنید یا در سالن‌های زیبایی دیگر مشغول به کار باشید تا در این مدت، با نشان دادن توانایی‌هایتان خود، بتوانید مسیر ورود به سطح حرفه‌ای را برای خود باز کنید.

نوشتن دیدگاه